”Vi gillar olika” i Sverige och England

Den engelska konservativa tidningen News of the World blev infiltrerad av journalister från den vänsterorienterade Guardian. Det var dessa journalister som satte igång med olaglig telefonavlyssning. En vänstersammansvärjning för att knäcka ägaren Murdoch.

När det avslöjades att tidningen hackat sig in på folks mail och SMS blev det stor skandal, men i Sverige rör man knappt en min när vänstervridna Aftonbladet gör något liknande. En minister som avgick för ett år sedan ska ha chattat på olika sexsajter, något som tidningen tydligen tagit reda på genom att hacka IP-adresser och mail.

Aftonbloodet släpper aldrig sitt byte, förutsatt att det inte är sossar det handlar om. Något man kan misstänka var syftet med deras idiotkampanj ”vi gillar olika”. Medierna är nu så mäktiga att modigt politiskt tänkande är ytterst sällsynt.

Vänsterextrem tidning spottar på folket

Annonser